21 Mart 2012 Çarşamba

Saçmalayasım Var Bugün


Ofise donla gidip, tombik sekretere “N’aaber lan şişko?” diyesim, beş dakika sonra “Aayh daraldım!” diye çıkasım var. Trafikte makasa giren adamın boğazını sıkasım, karşıdan karşıya geçmeye çalışan, iki büklüm teyzeye “Yürüsene be moruk!” diyesim var.

Telefonları “444 SEKS buyrun?” diye cevaplamak, kuryeyi, “Hoşgeldin yakışıklı, soyun!” diye karşılamak istiyorum. Poposuna posuna, şap şap değil de, parmaklarımın ucuyla, şıp şıp diye vurmak istiyorum bugün.

Arkadaşıma “Karın seni aldatıyor!” demek, photoshop’la sahte kanıtlar hazırlamak istiyorum. Canlı yayında Doktorum’a bağlanıp, stüdyodaki seyircilere küfretmek, o anı kaydedip youtube’a yüklemek falan filan işte…

Ama bir konferansta sahne alacağım birazdan, gelişmiş ekonomilerde az gelişmiş beyinlerin rolü üzerine bir konuşma yapacağım. 32 slide’lık bir sunum hazırladım, tam yedi haftamı aldı. İçindeki tüm fotoğrafları silip, yerlerine anneannemin çıplak fotoğraflarını koymak istiyorum şimdi. O yüzden yazıyorum bunları da, kendimi engellemek, içimdeki karşı konulmaz saçmalama arzusunu başka bir yere kanalize edebilmek için. Minimize ppt duruyor sağ alt köşede.


“Herhangi bir yanlış anlamaya mahal vermemek için, öncelikle az gelişmiş beyin ile neyi kasdettiğimi açıklamama müsaade edin lütfen.” 

Ben bunları söylerken, perdeye şu slide gelecek.


“Ekonomilerin gelişiminde en büyük pay, zannedildiği gibi üstün zeka ve beceriye sahip insanların değil, bildiğiniz bu mallarındır. Dur durak bilmeden harcar, tüketir, ekonomiyi ayakta tutarlar.”

Bunları söylerken de aşağıdaki:


“Beyin göçü, zannedildiğinin aksine, geride bırakılan ülke ekonomisinin menfaatinedir.” 

Üçüncü slide:


Klasöre gidip geliyor "curser", engel olamıyorum "mouse" tutan elime. “GRANMA PHOTOS”

“Eğitimli beyinler, ayaklarını yorganlarına göre uzatma telaşında olduklarından, harcama limitleri, az gelişmiş beyinlere oranla çok düşüktür.”

"Ve aynı eğitimli beyinler, doydukları topraklara fayda sağlamak gibi bir ideale sahip olduklarından, ekonomilerin ihtiyacı olan harcamayı yapacak zamanları yoktur. Çalışır, beslenir ve uyurlar."


Bu da anneannemin ilk fotoğraflarından biri… 




Sapık gibi çıplak yaşlı kadın beklemiyordunuz herhalde!



****************************************************************************
Bu yazıyı beğendiyseniz


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder